Športni izpuhi in okrasni nastavki

 

Najbolj razširjen način predelave avtomobila je zamenjava tipskega izpuha z športnim izpušnim sistemom. S tem posegom se pridobi na športnem izgledu avtomobila, povečanjem KM, predvsem pa na zvoku, ki ga le ta oddaja.

Že na začetku se je treba vprašati ali želimo imeti samo športno in bleščeče zloščeno izpušno cev pod zadnjim odbijačem, ali pa nas bolj kot sam izgled zanima moč, ki jo občutimo vsakič, ko pohodimo stopalko za plin. Če želimo to opraviti najceneje in najlažje je za ta poseg potreben

– nakup športnega (univerzalnega ali tipskega) zadnjega lonca ali celotnega izpušnega sistema.

Vsekakor ima vse svojo ceno in tako tudi predelava izpušnega sistema, če je izpeljana pravilno, ni poceni. Vendar pa vse izdatke odtehta kasnejši užitek v vožnji in zmogljivosti, ki se jih s tem pridobi.

Največ moči med predelavo izpušnega sistema se pridobi s namestitvijo kvalitetnega kolektorja izpuha (prvi del izpuha). Vendar se že pri tem zatakne, ker se kolektor izpuha za določen motor zelo težko dobi.

Tudi originalni katalizator se lahko zamenja s športnim katalizatorjem, ki je bolj prehoden in enako učinkovit pri čiščenju plinov.

Na koncu pa pridemo do najboljšega dela, to je zamenjava zadnjega izpušnega lonca. Zadnji lonci so enojni ali dvojni, na koncu so lahko okrogle, ovalne, kvadratne ali pa DTM oblike. Zadnji lonci so dobavljivi v dveh izvedbah: tipski in univerzalni. Pri tipskem se izpuh pri montaži natanko prilega držajem določenega avtomobila in bo verjetno zadostil tudi zahtevam motorja. Pri univerzalnih šprtnih izpušnih loncih pa je značilno, da nimajo nosilcev niti cevi, le te se izdelajo ob montaži. Zelo redki univerzalni športni lonci imajo priložen certifikat za homologacijo, zato je potrebna previdnost pri nakupu le-teh.

Copyrights 2011 © Dr-Izpuh
Izvedba: Tvoj-Splet.si - izdelava spletnih strani